måndag 28 november 2011

Den perfekta hatthyllan

När vi flyttade till vårt hus behövde vi en ny hatthylla. Jag visste att jag ville ha en vit i lantlig stil. Det visade sig vara ganska svårt att hitta. Det fanns många vita men de kändes alldeles för moderna. Vår hall har vit bröstpanel så det skulle passa bäst med något mer traditionellt.
Till slut hittade jag den här fina på Ellos. Den var precis vad jag hade letat efter!

Alla i familjen har varsin korg för mössor och vantar.

Det blev även en matchande skohylla i samma serie.


Väggarna i hallen ska så småningom få en annan tapet. 

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Alltså. W's fina skor på skohyllan - nu fick jag helt plötsligt kraft att fortsätta plugga! Saknar honom och Emlan väldigt mycket ibland! Vi ses till Julafton, och fortsätt uppdatera flitigt i bloggen, det är jättekul att läsa :)

    SvaraRadera