tisdag 21 februari 2012

Svårmöblerat

Vi har en liten hall på övervåningen som är väldigt svårmöblerad, eller snarare omöjlig att möblera. Hallen gränsar till trappan och sex stycken dörrar, så det finns inte så mycket yta kvar att ställa några möbler på. 






Jag skulle gärna få plats med någon fin gammal stol, men det är bara att glömma.
En liten minibyrå får plats i alla fall.













På byrån hamnade ett av de blommiga doftljusen jag köpte för ett tag sen.
Den gamla telefonen är ett kärt loppisfynd!







På väggen mittemot sitter två tavlor i svart och vitt.

Tavlan med fisken har jag köpt på loppis för många år sen. Jag tycker att den är ful, men på ett snyggt sätt...!

Katten på Lasse Åberg-tavlan är väldigt lik vår katt som vi hade när jag var barn. Den blir man glad av att titta på!








Idag skiner solen och fåglarna kvittrar för fullt, härligt! Det blir att gå ut och 
njuta på en långpromenad lite senare.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar