fredag 31 augusti 2012

Ett hjärta av sten... och zink!

God morgon på er!

Idag är sista inskolningsdagen på dagis och imorgon börjar allvaret igen... 
Tänk vad tiden har gått fort!


Jag har pyntat lite i rabatten på framsidan. Ett zinkhjärta med lite sten i botten och vatten. 
Enkelt, men jag tycker att det blev fint! Det är kul att föra in lite annat än bara blommor i rabatten.























Jag skulle gärna vilja ha ett fint fågelbad någonstans i trädgården, kanske något i stil med Sofis fina rabarberblad, men tills dess får det här duga.

Nu ska jag försöka få något vettigt gjort.

Ha en trevlig fredag allihopa!

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Å så fint du gjort Sara!
    Kan tala om att mitt fågelbad läcker lite... eller ganska mycket faktiskt, så traktens fåglar får bada någon annanstans;) Men fint och dekorativt är det!:)

    Kram på dig

    SvaraRadera