lördag 8 september 2012

På ett år...

Hej!

Nu är det lite drygt ett år sedan vi flyttade in i vårt hus. Jag tänkte att jag skulle visa vad vi har gjort så här långt!
Jag har inga före-bilder att visa, då vi gjorde det mesta redan innan vi flyttade in,
men slutresultatet kan jag visa i alla fall.

Vi börjar i vårt sovrum...

Vi har tapetserat om, lagt nytt golv, satt in en ny dörr och nya golvlister. Jag kommer inte ens ihåg hur det såg ut här innan.

Vidare in i barnkammaren...






















Nya tapeter, nytt golv, ny dörr, nya lister och målat tak. Här inne var det knallrosa väggar förut!

Hall och trappa...






















Tapeten i hallen på övervåningen går ner i trappan. Det mörkbruna golvet går genom hela övervåningen.
Här syns dörren i till barnkammaren.

Och utomhus...

Soldäcket!

I höst ska vi börja renovera på nedervåningen, det ska bli så kul! Jag har så många idéer som jag hoppas kan bli verklighet.

Nu kallar godispåsen på mig!

Kram Sara

1 kommentar: