torsdag 12 januari 2012

Förvirrad

Idag har vi haft riktigt tråkväder med regn och blåst. Både jag och lille W har varit trötta idag, hela två tupplurar i soffan har det blivit. Men jag tvingade ut oss på en liten promenad som kompensation.

Jag blir helt förvirrad av det här konstiga vädret vi har. Idag kändes det som höst och igår var det riktigt fint vårväder. Igår blev jag sugen på att plantera lite vårblommor och idag satt jag och funderade på höstväxter, tills jag kom på att det är januari...



Några av burkarna jag har i köket. Gillar verkligen burkar av alla de slag, men just nu får jag hålla antalet nere på grund av platsbrist i köket.


Jag har bakat rosenbröd idag, så lite nytta har jag gjort här hemma, inte bara latat mig.

Nu ska jag natta min son.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar