söndag 29 juli 2012

Borta bra men hemma bäst!

Hej!

Igår kom vi hem efter att ha spenderat nästan en vecka i sommarstugan i Vadstena. Vi fick några härliga dagar med sol, bad, god mat och trevligt sällskap. Vi lyckades pricka in de bästa dagarna i juli, tror jag. 
Strax efter att vi åkte därifrån stod regnet som spön i backen och åskan mullrade för fullt. Då kändes det bra att åka hemåt igen, till vårt lilla hus och till katterna. Ibland är det bra att åka bort en stund för då uppskattar man sitt hem så mycket mer när man väl är hemma igen!


Idag har vi ägnat oss åt tvätt, storhandling och lite fix i trädgården. Det blir en del att greja med när man har varit bortrest i några dagar. Som tur är så har vi inte haft något regn idag, så tvätten har fått hänga ute på tork.

Jag har lämnat in min telefon på lagning idag. Får se hur jag klarar mig utan den i 14 dagar, jag är ju lite iPhone-beroende...

Ha en trevlig söndagkväll!

Kram Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar