torsdag 12 juli 2012

Mitt älskade skåp!


Hej på er!

Det här vackra skåpet blev mitt idag! 
Jag såg det på Blocket igår och var helt säker på att det var sålt när jag ringde på annonsen. Men det fanns kvar och 
idag fick jag hjälp av pappa att åka och hämta det. Under den korta tiden det tog att lasta in skåpet i släpkärran ringde flera stycken och ville köpa det, så jag hade verkligen tur som hann först!




Vackra detaljer.


Jag får ett leende på läpparna varje gång jag går förbi det. 
Jag älskar mitt vackra gamla skåp!

Kram Sara




2 kommentarer:

  1. Jättefint, har ett snarlikt skåp själv!
    Ha en finfin vecka!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Å så fint Sara!
    Vilken tur (och lycka:) att du hann först!
    Är också ute efter ett liknande skåp till mitt pysselrum:)


    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera