söndag 5 maj 2013

Månbord i ny skepnad


Hej!

För ett tag sen så köpte jag ett brunt månbord. Nu har det fått lite vit färg på sig och blivit som nytt!


Klicka här om du vill se hur bordet såg ut när jag köpte det. Lite skillnad, eller hur?!


Jag gillar att bordsskivan inte är helt perfekt, det ger bordet charm.


Bordet står just nu i vårt arbetsrum. Det fattas en del lister där inne, men annars är det klart där inne. Nu har ni fått en lite tjuvkik av hur vår renovering blev. Visar mer när allt är färdigt!

Idag har altanen blivit städat så vi satt där och åt lunch för första gången i år :) Tvätten har även hängt på tork utomhus idag, härligt!

Kram Sara




2 kommentarer:

  1. Hej Sara!

    Å så fint det blev!
    Halvmånebord är otroligt vackra tycker jag, vi har ju också ett men det behöver målas snart igen tror jag:)
    Ser allt en mycket snygg vägg där bakom också, vill se mer!!!;)

    Hälsa!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vackert! Bordet är ju hur fint som helst, och med lite färg blev det ännu vackrare, hihi säger jag som älskar vitt såklart:).

    Tack för dina alltid så rara ord inne hos mig, du är så snäll.

    Mårbacka i lerkruka, ahh så vackert.

    Hoppas du har en härlig helg.

    Stor kram <3

    SvaraRadera