tisdag 14 maj 2013

Sockerkaksbak


God kväll!

Jag har haft en ledig dag idag, men det har varit fullt upp ändå! Ett berg av smutstvätt har tvättats, jag har diskat och bakat och gått en promenad. 
Dessutom har jag jobbat lite hemifrån. M och jag har nämligen startat ett företag ihop. Det är mycket jobb, men väldigt roligt :) Jag kommer att berätta mer om det snart, jag lovar!


Om några dagar är det vårfest på W:s förskola. Vårt bidrag blir sockerkakan jag bakade idag. 

Vilken fin kväll det blev idag! Det såg ut att bli regn på eftermiddagen men nu skiner solen :)

Kram Sara


2 kommentarer:

  1. Hej Sara!

    Det händer grejer i er familj vill jag lova;)
    Så kul med allt!
    Så ni har startat företag, nu gjorde du mig nyfiken?
    Kul i vilket fall!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Här trillade jag in och blev dundersugen på sockerkaka. Jösses, va gott med sockerkaka med mjölk! :)
    Fin blogg, hit hittar jag nog igen! :)
    Kram

    SvaraRadera