onsdag 20 mars 2013

Det här med kontraster...

Hej!

Ja, man kan verkligen prata om kontraster nu. Utanför fönstret virvlar snön ner och det blåser så kallt att jag trodde att jag skulle förfrysa händerna förut. Burr!

Här inne försöker jag få till nån sorts vårfeeling med blommor och annat. 


Jag har plockat in några kvistar från vårt äppelträd.


De har börjat slå ut.


En mås i trä har också plockats fram. Hoppas att den kan mota bort vintern snart!

Min inspiration är som bortblåst just nu. Hoppas den kommer tillbaka snart... Jag vill bara göra om allt här hemma, men jag vet att jag måste ha lite tålamod. Kan väl tilläggas att det där med tålamod inte är min starkaste sida :)

Förhoppningsvis har jag lite spännande nyheter att komma med snart! Det är en del fix kvar men sen kan jag berätta om vårt hemliga projekt. 

Kram Sara


1 kommentar:

  1. Hej Sara!

    Ja fy vilket väder vi haft idag!
    Här inne hos oss är det också vår så nu väntar vi bara på att den riktiga våren ska komma:)
    Ser fram emot ert hemliga projekt!;)

    Kram på dig

    SvaraRadera