lördag 9 mars 2013

Rosa

Hej svejs!

Det är soligt idag med, dock lite kallt ute, men det gör inte så mycket. Huvudsaken är att solen skiner! Vi har fortfarande en del snö kvar här, men det börjar så sakta försvinna och i rabatten kikar små gröna knoppar fram här och var. 


Jag har ändrat om lite i hallen på övervåningen. Jag tycker det är svårt att få till det fint där, men nu är jag mer nöjd än innan i alla fall.


Den rosa ljuslyktan och krukan har jag fått av min kära syster för några år sedan. Telefonen köpte jag på loppis när jag var barn, intresset fanns redan då!


Ikväll blir det Melodifestivalen och middag med min bästa vän och våra barn. Mysigt värre!

Kram Sara





2 kommentarer:

  1. Hej Sara!

    Så fint du fixat ordning! Blir också sugen på att ändra om och fixa fint så det ska jag nog göra imorgon:)

    Ha det gott!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Telefonen var ju superfin!
    Vi håller tummarna på att värmen kommer nu :)

    Kram

    SvaraRadera