fredag 8 mars 2013

Vårpyntat inför helgen

Hej!

Äntligen är det fredag igen! Och en solig sådan dessutom. Härligt, härligt!! Jag behöver all energi jag kan få från solen i helgen, känner mig riktigt trött idag.


En solig del av vårt matrum häromdagen.
 Jag har flyttat runt lite sakerna här hemma, och så här ser det ut på bänken just nu.


Tête-à-tête!


Det blir mycket vårblommor här just nu, men jag tycker det är så fint nu när man längtar efter mer ljus och värme! 

En trevlig helg önskar jag er! 
Vi har massa roligheter planerat men jag ska försöka klämma in lite vila också.

Kram Sara



2 kommentarer:

  1. Hej hej.

    Så fin den tavlan var <3. Underbar med massa vårblommor nu, man blir på så bra humör:). Ha en din dag, och glöm inte att vila lite oxå:). Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, det är ju så fint med vårblommor :-) Jag hoppas att du får en mysig måndag. Kram

    SvaraRadera