måndag 11 juni 2012

Evighetsprojektet

Hej!

Hoppas alla har haft en fin helg. Vår helg har varit fullspäckad med studentfirande, trädgårdspyssel, badhusbesök och mys. 
Det blev en tur till Plantmarknaden i lördags, men vad jag köpte visar jag en annan dag.

Äntligen är jag färdig med mitt evighetsprojekt: gardinerna till altanen. Det tar lång tid att finna lust, ro och tid när det alltid är en massa annat som måste hinna med. Men nu så, nu är de klara!


Jag har sytt om några gamla gardiner.


Enkelt upphängda med hjälp av jutesnöre och spik.


Nu är det lite mer hemtrevligt därute!

Kram Sara



1 kommentar:

  1. Jättefina gardiner Sara!
    Håller med om att det är svårt att hinna med allt, särskilt nu veckorna innan semestern:)
    Snart ses vi:)
    Nu hejar vi!:)
    kram på dig

    SvaraRadera