onsdag 27 juni 2012

På loppisrunda

Hej!

Idag har jag spenderat eftermiddagen på loppisrunda tillsammans med svärmor. Några fynd gjorde jag och här har ni en del av det som fick följa med mig hem.























En flaska, en mugg i emalj och ett litet fat i nysilver.























Muggen hamnade i kryddhyllan ovanför spisen och fatet fick ta plats i tallrikshyllan i matrummet.


Jag gjorde ett fynd till, något som jag är väldigt nöjd med, men vad det är visar jag nån annan gång. Det ska nämligen byggas och fixas lite innan det är klart... 

Sköt om er!

Kram Sara

2 kommentarer:

  1. Så många fina fynd Sara!
    Ska nog också ta en loppisrunda snart!:)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd du har hittat! Det var jätteroligt att få träffa dig idag :-) Kram!

    SvaraRadera