tisdag 26 juni 2012

Skrivbordsdetaljer

Hej!

Idag tänkte jag visa några detaljer från mitt fina gamla skrivbord. Det är köpt på loppis för säkert 10 år sedan, men jag tycker lika mycket om det nu som jag gjorde då.






















Den söta lilla nyckeln hör till lådorna.


Skrivbordet är grönt med fina detaljer.

Skrivbordet står i vårt arbetsrum. Arbetsrummet är det som står näst på tur för renovering. 
Det är ett väldigt slitet rum med fult golv, trasiga tapeter och en hel vägg med garderober som saknar dörrar... 
Det finns mycket att göra här inne, men jag tror att det kommer bli jättefint när det väl är klart. Vi har tänkt börja med rummet i höst.

Kram Sara

2 kommentarer:

  1. Tusen tack Sara, vad glad jag blir! Jättesnyggt skrivbord, härliga detaljer. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint skrivbord Sara! Det är något som jag skulle behöva till mitt pysselrum:)
    Det kommer bli så bra när ni får fixa till rummet! Vi har ett rum som vi ska fixa i sommar, det ska bli kul (ja, i allafall när det är klart;)

    Ha en fin dag!

    Kram på dig

    SvaraRadera